Drywall Talk - Professional Drywall and Finishing Contractors Forum banner

Level 5 bazooka geen voortgang in de modder?

230 views 4 replies 3 participants last post by  Xpops  
#1 ·
Hé! Ik heb een level 5 taper die geen modder meer lijkt te verplaatsen. De tape beweegt nog steeds, het lijkt er gewoon op dat de plunjerkabel niet wil oprollen als hij vol modder zit. Als ik hem leeg heb, rolt de kabel zonder problemen op.

Op basis van wat basisprobleemoplossing heb ik het gevoel dat het de aandrijfhond zou kunnen zijn, maar ik heb moeite om daadwerkelijke probleemoplossing voor dit probleem te vinden, of zelfs maar een goede uitleg van het doel van de aandrijfhond?

Alle hulp zou zeer gewaardeerd worden!

Bedankt,

#2 ·
Ik heb in het verleden Level 5-gereedschappen gekocht en was zeer tevreden, dit waren meestal gladmakende messen en messen. Ik bestelde nieuwe Mega-dozen (10-12 inch). Dit gereedschap is rommel. Ze lekken modder als een zeef. Ze laten zoveel rommel buiten de doos achter dat ik ze heb opgeborgen en met de hand heb afgewerkt. Ik wou dat deze bedrijven 1 werknemer in dienst hadden die wist hoe je gipsplaten moest afwerken.

#4 ·
Ik heb in het verleden Level 5 gereedschappen gekocht en ben erg blij geweest, dit waren voornamelijk gladde messen en schrapers. Ik heb nieuwe Mega-boxen (10-12 inch) besteld. Dit gereedschap is rommel. Ze lekken modder als een zeef. Ze laten zoveel rommel buiten de doos achter dat ik ze wegzette en met de hand afwerkte. Ik wou dat deze bedrijven één werknemer in dienst hadden die wist hoe hij gipsplaten moest afwerken.
Ik gebruik de 10/12 level 5 oversized boxen en heb nooit problemen gehad die niet typisch zijn voor andere merken, ik heb ze als zeer goede prijs-kwaliteitverhouding ervaren en de klantenservice is top.

#3 ·
Hoi! Ik heb een level 5 taper die geen modder meer lijkt te verplaatsen. De tape beweegt nog steeds, het lijkt er gewoon op dat de zuigerkabel niet wil opwinden, als hij vol modder zit. Als ik hem leeg heb, windt de kabel zonder problemen op. (Werkt prima zonder weerstand)

Gebaseerd op wat basis-troubleshooting, heb ik het gevoel dat het de aandrijfhond zou kunnen zijn, maar ik heb moeite om daadwerkelijke troubleshooting voor dit probleem te vinden, of zelfs maar een echt goede uitleg van het doel van de aandrijfhond?

Elke hulp zou zeer gewaardeerd worden!

Bedankt,
Bel ze, ze zullen het rechtzetten, of afhankelijk van de leeftijd van het gereedschap kunnen ze het vervangen.

#5 ·
Bel ze, dan regelen ze het, of afhankelijk van de leeftijd van het gereedschap vervangen ze het misschien.
Het moet 5 jaar oud zijn, en ik weet zeker dat als ik bel, ze het gewoon willen opsturen.
Ik heb een Columbia, en ik denk dat de aandrijfhond hetzelfde kan zijn. Ik ga proberen ze om te wisselen, en ik zal terugkoppelen.